Bakflow

2013-05-13 @ 01:00:41
Nu har det bakats en hel massa här hemma på sista tiden och idag var det inget undantag :)
Jag slängde kvickt som sjutton ihop två olika sorters cupcakes som jag skickade iväg med 22-färjan till Ekerö.
(Jag hann preciiiiiis på målsnöret färdigt, och fick skicka med frysblock för att kyla ner de sist urtagna med,
så att inte frostingen skulle rinna av.
Anledningen till detta spontanbak stavas  C i r k u s :)
Det var en tjej som skänkte bort två cirkusbiljetter till morgondagens föreställning i Stenhamra.
Jag och 40 andra hörde av mig angående dessa biljetter.
Jag erbjöd ett byte men då tjejen inte kunde komma på något att önska i utbyte, så frågade jag om hon ville ha något bakat vilket hon tackade ja till :)
Därav kvällsbakeriet.
Jag hann inte fota cupcakesen, men fotade igår dessa som jag bakade till en granne i utbyte mot fårull :)
 
Förutom såna här oreocupcakes, så fick tjejen med cirkusbiljetterna också hallon och philadelphiaostfyllda cupcakes och jag fick dessa...
Så imorrn blir det cirkus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback