Sovit gott?

2013-03-22 @ 09:08:39
Njaa... här hemma, har det under den sista veckan, varit tunnsått med sömn för min del, då Noah vaknat minst en gång i timmen natten igenom, för att till sist vakna för dagen, någon gång mellan kl 5-6.
Jörgen har då, brukat få ta honom nån halvtimme medan jag ligger kvar i sängen.
Så att jag åtminstone får vakna till i lugn och ro, innan jag styr upp på den autobahn som bäst beskriver morgonrushen, för mig, här hemma. De ä bar å åk!
Nu har jag väl mer och mindre lyckats styra in alla i rätt riktning och en lite mer avslappnad stämning råder.
Det är huvudet upp och fötterna ner... eller..
...huvudet ner och stjärten upp.. Det är ju fredag!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback