Projekt

2013-03-04 @ 00:13:15
Har nu påbörjat ett ofrivilligt renoveringsprojekt (...och nej, jag är inte färdig med de två övriga påbörjade. Hall och trappa)
Men nu ville det sig så illa att vårt skafferi, som är/var av den eminenta sorten, som är/var skjutbart, kollapsade i fredags.
Mao så drog man tidigare liksom ut skafferiet och kom åt det från två håll.
DET gör man inte längre...
Neej, så efter ett par sekunders övervägande så kom jag fram till att den smartaste och billigaste lösningen på det problemet var att demontera skjutanordningen, skruva loss dörren, sätta in fasta hyllor och sätta gångjärn på dörren.
Så efter att ha införskaffat delar till detta, så har jag nu startat ännu ett projekt..
Före:
 
Under:
 
Efter:
..............Are you guys out of your mind???? ............Do you really think I'm finished yet??
 
Det är jag INTE!!
 
Handlade materialet igår, hittade 10 minuter idag och påbörjade det hela.... p å b ö r j a d e..!!
 
Provisoriskt under-tiden-skafferi... Y T T E R S T  tillfälligt!!!  ...hoppas jag.....!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback