Home alone... nästan!

2013-03-20 @ 00:28:32
Det är skrämmande vad tyst och tomt det blir när alla barnen utom Noah (och Eric som låg i sin säng med feber) är i skolor och på dagis..
Holy Moses!!!
Jag blev handlingsförlamad och fick inget vettigt alls gjort.. O.o
Noah och jag lekte ... typ... mest... hela tiden.. tills han somnade.. och då var det dags för mig att bege mig iväg för att hämta hem min lilla ärta!
Morfar var snäll och skjutsade mig till dagis i snöovädret (VAD hände med den annalkande våren??) och Isac plockade upp Benjamin eftersom de kom med samma färja.
Noomi var pigg och glad som en lärka då jag hämtade henne.
Glad var hon också över att ha fått med sig två smörgåsar från dagis.
Snälla fröken Nicole försåg henne med dem. De smaskade hon på i bilen.
Det kändes bra att få hem Nompan. Hon får liksom fart på stället och sin gamla mamma :)
 
 
 
 
Trots att det var en vanlig sketen tisdag så fick barnen idag fuska (hemska mig) och smaka sina bakverk från igår plus chokladbollarna som vi också bakade vid samma tillfälle.
 
 
 
En stolt kakbagerska skär upp och serverar :)
Sen blev det baddags tillsammans med lillebror.
 
En allt som allt mysig dag :) Jag får försöka vänja mig vid stiltjet då Nompan är på dagis.
Som tur är har det blivit full fart på lillebror. Som nu är redo att testa allting på en gång.
 
 
 
Imorgon är tanken att jag ska hänga lite med min äldsta son, min bästis och hennes son.
Vi ska gå på bio :)
På förhandsvisningen av Croodarna på Park. Jag har återigen vunnit 4 biobiljetter, nämligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback