Girls, girls, girls

2013-03-20 @ 23:47:00
Idag har vi haft en riktig tjejmorgon här hemma :)
Efter att Noomi klätts på och fått håret fixat så som hon önskat..
 
...och jag vinkat av henne när hon gav sig iväg till dagis, så påbörjade jag en mysfrukost åt Jessie & Millan.
Yoghurt, flingor, bananer, smörgås, kärleksmums, ägg, Oboy, te och kaffe serverade jag tjejerna innan skolan i morse. De var väldigt nöjda med det, och lät mig veta att de gärna skulle vilja hålla mig som frukostslav.
Jessie som hade ett möte innan skolan gick en timme innan Millan, som blev kvar hos mig.
Hon fick underhålla mig medan jag klippte och klistrade lite till Noomis dagisbok, som förhoppningsvis snart är färdig :)
Efter att pappa och jag hämtat hem Noomi från dagis efter mellis, så åkte vi hem och förberedde oss på att ge oss iväg igen vid 16, då Isac och jag skulle på bio med Ann och Rasmus.
Jörgen och de små åkte till farmor och farfar och hälsade på.
Vilken film vi såg och hur den var får ni veta imorrn :)
Nu väntar sängen som känner sig ruskigt outnyttjad.
Då jag sällan tillbringat fler än 5 timmar där per natt, den senaste tiden... Not good!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback