Frrrree.....måndag!!??

2013-03-24 @ 23:25:24
Var tog helgen vägen???
Helgen började med att Jörgen jobbade in ett tidigare jobbpass och slutade 17:15 istället för 14:30..
Lördagen tillbringades utanför hemmet i stort sett helt och hållet.
Den började med att jag besökte Alviksskolans klädbytardag och fyndade BIG time :)!!
Massor av fint till en billig peng.
Bla 5 dinosaurier, varav 2 stora, som var sladdstyrda och uppskattades av alla barnen..
Ett Didriksson boardman set för 20 :-
Sju pussel, en oöppnad målarlåda, en helt ny hink med två spadar, en radiostyrd bil, en stor säck med bilar, en stor traktor, böcker och en hel massa fina kläder plockade jag på mig innan vi åkte vidare till Bea och köpte kakfatet som jag suktat efter.
Lite matshopping till både oss och pappa hanns med innan vi åkte till en lekpark för att rasta barnen.
Benjamin påpekade lite fint, så där, i bilen utanför Bea , att "barn behöver frisk luft också" och det kunde han ju ha rätt i.
Mari ringde och bjöd oss på middag och det tackar man ju inte nej till!! :)
Så efter leken i parken åkte vi hem, packade upp, lastade om och åkte hem till Mari & Melvin där vi åt grillmat tillsammans med dem och pappa. Mysigt och supergott!!
 
Idag var det dags för barnbasaren i S-tälje som Mari och jag var på förra året.
Mina fynd dagen innan hade gett mersmak, både hos mig och Mari, så vi tog med oss Millan & Jessie som barnvakt åt Melvin och åkte dit.
Hittade en hel del där med, bla 4 par skor till Noah för den sammanlagda summan av 60 :-
Imorrn kanske jag kan visa några av fynden här:)
 
När jag kommit hem ringde jag Emil för att kolla om de var kvar här ute på ön.. och det var dem.
Han hämtade upp mig och så åkte vi hem till familjen Larsson och fikade. Trevligt.
 
Sen var det kväller med läxhjälp och tvätt innan det nu blivit slut på helgen och sovdags...
Tur att det är en kortvecka då Jörgen är ledig både onsdag och torsdag.
Då ska vi försöka hinna med en tur till leklandet :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback