Det kommer surt efter..

2013-03-18 @ 13:28:30
Varför är det alltid så??
Ägnade helgen, mestadels, åt skojiga saker för barnen (ok, jag erkänner..för mig och Mari också..;)) och prioriterade utelek i det fina vädret..
Bra så långt!!
...meeeen allt annat som lämnades att göras "en annan dag"  finns ju kvar och skriker nu efter uppmärksamhet och kräver åtgärd. Tvätten, städning och dammtorkning..
Är det bara jag???
Eller har vi nu inträtt den årstid då ljuset obarmhärtigt avslöjar dammgömmor och snusk..??
Försöker nu desperat beta av och hinna ikapp.. och acceptera att det är så.. det kommer ibland surt efter..
MEGASURT!!! ♥
Mamma försöker skura golvet... men varför ska jag straffas för det..!!??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback