A job well done!!

2013-03-05 @ 23:58:00
Hör och häpna gott folk!!
Projekt bygga om skafferiet är... inte bara....nästan färdigt, utan helt färdigt!!??
I'm so f*cking proud of myself!!
Det svåraste var nog att göra mig av med alla oinbjudna skåpockupanter..
Under tiden som jag och Eric mjukfogade (han tog över denna syssla, hellre än att mata utsvulten lillebror)...
..så flyttade de in...
Till sist lyckades jag vräka dem allihopa och kunde återgå till projektet.
Den sista hyllan kapades till och sattes på plats..
Maten staplades in :) (mitt provisoriska skafferi blev högst tillfälligt!! Jag är i chock, ännu ;))
Märk hur jag lyckades snickra till det så att, mammas hushållsassistent fick en egen plats i köket!
 
Noomi mitt ättelägg, min kronjuvel och lärling hjälpte självklart till att skruva fast gångjärnen till dörren.
"Jag blir så ledsen och gråter, om jag inte får hjälpa till. Om jag får hjälpa till så blir jag gladare!"
Kolla vilket handlag.. :)
Sen tror jag eventuellt att Noomi har planer på att starta en egen blogg, inom en snar framtid...
"Ja, måste bara ta ett kort"
Och så gjorde hon det :)
Hon imponerar, helt klart denna där!!
Jag imponerade också.. på mig själv idag, då jag stärkt av pappas tro på min förmåga..inte bara lyckades få dit skafferidörren på plats, utan dessutom lyckades passa in den helt perfekt på första försöket!!! :)
Giiiiirl pooooweeer!!
Ja, jag blev faktiskt så nöjd med mig själv att jag festade loss på en Cola zero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback