What if...

2013-06-11 @ 23:59:00
...?
Mycket är det som strular nu, så många tankar och funderingar upptar det mesta av min tid.
Vilket gör mig oförmögen att försöka summera och sammanfatta dagarna som går.
Sån tur då iaf att jag låter mig distraheras av de finaste jag har..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla bilderna är tagna idag och ger kanske ett hum om hur vår dag sett ut.
Vi har bakat tårtor till Vivekas 50-årsfest. (Viveka är mina äldsta barns pappas sambo/flickvän/livskamrat)
Benjamin fick ledigt från skolan idag pga en infekterad tå som gjorde att han somnade sent och var supertrött på morgonen. Därför fick han idag tillfälle att visa mig hur man spelar Skylanders :)
Noah har förutom ätit frukost i bar överkropp, också ätit lunch med Eric och middag ute på en solig altan tillsammans med mig, Jörgen och alla syskon utom Andreas & Jessie.
Mellan målen har han sovit, lekt, busat, gnällt på sin mamma, bajsat på (why do we say so..? När man bajsar i...?) toaletten... hmmm och lekt en hel massa med Eric.
Noomi har hjälpt mig att baka, pusslat, spelat Dora utforskaren, lekt och sovit middag ute samt tagit igen tid med Isac som varit hos Elin i Tranås en långweekend.
Lycklig blev hon när hon ( Noomi, alltså) uppkrupen i hans knä fick spela på hans Iphone.
Lycklig, var för mig, inte dagens ledord... men mina raringar avledde tårar och allt för mycket grubbel.
Lucky me ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback