Hemligt uppdrag samt söndagsfotboll, avklarat!

2013-06-24 @ 23:52:48
Mitt hemliga uppdrag var att städa av hemma hos pappa och göra lite homecoming-fint åt honom :)
Han hade nämligen tillbringat midsommarhelgen hos sin syster med familj på Öland.
Och jag kände för att fixa i ordning lite där hemma, så att han bara kunde slänga sig i soffan med fötterna på bordet och mumsa lite chillinötter framför tv'n, så fort han klev innanför sin ytterdörr.
Inte så att det är speciellt rörigt eller skitigt hemma hos pappa, nej han imponerar med att hålla snyggt kring sig.
Men det var det där lilla extra jag ville göra. Pappa blev just så glatt överraskad som jag kunnat önska :)
Att städa, plocka, fixa och tvätta åt EN person är bara så lättsamt och kul!!
Inte lika skoj att syssla med det här hemma.... åt 8 pers.. ;)
 
Fotbollen fick bli ett litet break från städfixet.
Alltid lika kul att se dem spela :)
 
Noomi får nöja sig med att spela och leka vid sidan av plan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback