Hinner liksom inte riktigt med...

2013-07-23 @ 23:59:00
...att uppdatera här nowadays.
Har så mycket att hinna med om dagarna, att det bara rasar på.
Skitväder tycker jag dessutom att vi haft den sista tiden.. :( Sol iofs men en hel massa blåst.
Då kan man väl tycka att det passar alldeles utmärkt att måla fönster...
...om det någonsin kan passa bra med ett sånt skitgöra!!
 
Vissa av oss har tyckt att lite snålblåst inte är ett hinder för att bada..
...eller som förkylda Noah, åtminstone hänga på beachen...
Vi har som synes träffat bröder, systrar, svägerskor och kusiner...
...och så har jag....
...mååååålat fönster. Har jag sagt det??
Jag har dessutom för att krångla till det yttrerligare, spridit ut mig och mina fönster..
Två stycken har jag målat i Maris källare och två stycken väntar på färgomgång två,
hemma hos Ewa..
...strax utanför hennes mysiga verkstad där vi tillbringat ett flertal pysselkvällar ♥ Mys!!
 
Sen har Tytte med familj kommit hem från Kefalonia.
Det innebar att Benjamin fick hem sin bästa badkompis.
Filippa som vant sig med betydligt varmare badvatten avstod att hoppa i från bryggan.
Noomi fick nöja sig med att hoppa...
.....på bryggan :)
Och den lilla snorgärsen fick inte bada alls.
Utan nöja sig med att titta på färjan och badande kusin och syskon.
Får man inte lite hajen-känsla med den här bilden..?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback