Förkylt var det här..

2013-07-24 @ 23:55:00
Mari var bussig nog att bjucka på sin förkylning ;) så nu går vi runt hesa och snuviga här hemma.
Noah hade t.o.m feber i natt, men ingen under dagen.
Benjamin har varit hemma hos Holger och lattjat och Noomi har för rättvisans skull varit, utan mamma och pappa hemma hos William, Tomas & Majki.
Nja.. vi var allt där ett tag vi med, men Noomi både lunchade och badade i poolen där medan vi åkte runt och samlade ihop våra fönster.
Och, ja...jag har målat fönster idag med... men har nu kommit på ett sett att variera mig lite.
Jag har börjat spackla i sovrummet som jag målade, när jag väntade Benjamin :)
Nu ska här bli vitt!!!
Eh.. ja, den variationen kanske inte är så stor... när jag tänker till.
Jag ska ju måla här med.. och vitt.. men ändå.
Mestadels kommer jag ju att använda roller och rollerskaft här på tak och väggar.. och till fönstren använder jag en rund pensel.. hmmm... men ett rum är mycket roligare att måla och behöver ej kittas.. så ja, detta kommer att bli much more fun :)
Sen väljer jag att inte låtsas om att jag ser alla mysiga semesteruppdateringar på FB..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback