Du vet att du är ful..

2013-01-24 @ 23:06:00
...när din dotters kompis misstar dig för att vara en storebror ;)
Jessie skickade denna bild till en kompis och han svarar: -Storebror?
Alltså, skönheten i förgrunden är min dotter. Halvfiguren i bakgrunden, man-like, är jag :D
För att försvara min heder och eventuella kvinnlighet så målar Jessie dit ögonbryn på mig :)
Lite snett och vint får väl medges, men det målades i mörkret framför filmen Notting Hill och tog ganska exakt 50 sekunder :)
Sen släpper jag ut håret och tar en ego-pic (jo för så heter det sirru när man posar och fotar sig själv, på tonåriska..hoppade över duckfacet iaf)
Jessie kik'ar iväg bilden till den lilla slyngeln ;) och får snabbt ett svar...
..då blev det genast andra tongångar :P
Trevlig kille, han, den där!! ;)
 
Men lite väckte ju hans första iaktagelse ändå... jag, en man?
 
Hmmm, kanske är det därför som Benjamin och Noomi ständigt och jämt, trallande sjunger för/åt/till mig:
 
"Tjing, tjång långkalsong
Välkommen till Kina
Nån sa att du var fin
Men du liknar..
Mr Bean"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback