Då ska jag va mannen!!

2013-01-26 @ 22:53:00
Jag säger ofta till mina barn att jag älskar dem och det är ju bra! :)
Dels att jag faktiskt gör det, och än bättre att jag också låter dem veta det ;)
Vad som kanske är mindre smart är att jag ända sen BimBim varit liten sagt att jag vill gifta mig med honom för att han är så snygg :D
Nu veeeet han ju att vi aldrig kommer att gifta oss och han har dessutom, tack o lov börjat fundera på andra giftemålskandidater.... tex programledare på tv, gamla tanter på 30-40 år... och så. Hmmm....
Imorse las ytterligare en (o)möjlig kandidat till på listan... nämligen lillebror Noah..??
-Ååååhhh, han är så snygg!! Jag ska gifta mig med honom... (litet finurligt smajl) ..men då ska jag va mannen!!
Jag vill INTE va hustrun!! :D (Jättesmajlet)
Undras i hur många år.. månader... till som Noah får stå kvar på listan som möjlig...hustru?
Härligt med syskonkärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback