Lotta 50 år

2013-02-05 @ 00:00:00
Ja, inte bara Lotta har svårt att på allvar ta till sig, att hon om mindre än 15 sekunder, fyller 50 år!!?? :)
Jag kan inte heller riktigt köpa att det är så :)
Lotta, som det är sånt drag i och hon som pluggar till förskollärare... liksom.
Men det är bara att, än en gång, flytta fram gränsen för vad som är "gammalt" att fylla.
50 är det nya.... 25.. typ.
 Lottas 50-års fest (OMG ;)) hölls nere på Pannrummet och vid 17:15 var det sagt att vi alla skulle vara där.
Jag hann...på målsnöret :)
Tårtorna tog sin lilla tid att dekorera och fixa till.
Synd då att det var så halt på vägen ner mot Pannrummet att vi fick ett litet hjulsläpp och att tårtorna då gled lika mycket där i bakluckan, som Maris Volvo gjorde på den blankis som täckte vägen...
De fick sån skjuts att de böt dekorationer med varandra.. och när vi öppnade bakluckan så hade jordgubbarna blivit med blåbär och Hallontårtorna blivit av med nästan all sin chokladdekoration.
Lite snopen blev jag också då det stod 50 50 på en av tårtorna.. :)
Jag fixade hjälpligt till dem och hoppades på att det skulle vara lite svag belysning därinne...
...och det var det :)
Men en hel del blessyrer hade de fått..även om jag tror att smaken var intakt ;)
Lotta, Tina & Helena kom i en Limo, körd av Johnny som pga halkan fick låta bilen bli kvar tills det ljusnade.

Tror nog att Lotta var rätt nöjd med firandet av sin 50-årsdag även om hon inte känner sig en dag äldre än 25!
En hel massa trevliga människor var där för att fira henne.
Den otrevligaste var väl jag själv som smet direkt efter presentöppningen :/
Jag smet hem till mina sjuka barn, jag..
Grattis Lotta!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack snälla Anna! <3 <3 <3

2013-02-05 @ 08:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback