Please forgive me...

2013-08-26 @ 23:58:00
.... I know not what I do...
....for being so rude.. var det egentligen, som jag skrev.. till någon/några idag... några som jag inte känner...
Varför???
-För att jag kan!! ;)
Nä'rå. Jag har en grej på gång sirru :).
Har fått en idé. En idé som jag vill följa och se vart den leder..
Alltså ingen super hypad Idé som kommer att göra mig rik eller så... i så fall snarare tvärtom..
Men jag kommer inte avslöja min idé förrän jag vet utgången av den.
Däremot hade jag tänkt avslöja både för er och mitt framtida jag, hur vår helg blev.
Men, idag så körde det som vanligt ihop sig, och jag sitter nu här, alltför trött för att orka fixa med helgens bilder :(
Vad än värre är.. jag lär inte hinna det imorrn heller, eftersom jag återigen vill och avser följa en impuls jag fick..
Jag har tänkt packa in alla barnen och mig själv i husbilen och låta Jörgen stryra oss alla till Tranås.
Där tänkte vi gratta Elin på hennes födelsedag och även fira Isac, lite så här i efterskott.
Min tanke innfattade även en natt på en mysig camping i närheten av Elins hem, men där får jag backa och se mig besegrad då Jessie var tvungen att vara tillbaka i skolan redan på onsdag morgon.. och då blir det ju bara larvigt att parkera på en camping, för att asatidigt släpa sig upp och återvända hemåt..
 ...nej bättre då att ta sig tillbaka hem, krypa i säng och kliva upp som vanlig.. hur trist det än månne vara.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback