Asså, jag veeeeet!!!

2013-08-16 @ 23:59:00
Jag förtjänar INTE en kamera till!!!
Jag borde se till att hålla bättre koll på mina kameror och vårda dem ömt!!
Meeeen nu klarar jag tydligen inte det!!! Ok!!??
Min allra käraste bästaste kamerakompis får numera sälla sig till kamerakyrkogården i kökslådan.. :(
Min bästaste långtzoomande snokarbuddie med hököga och ormtunga.. Canon :( Farväl!!
Inte ens gaffatejp klarar längre att hålla dig samman :(
Och, ja du är redan ersatt!! Men ingen kan egentligen fylla din plats..
Med respekt för min egen sorg så väljer jag att hålla en tyst minut här, tyst minut, och inte hålla på och orda om min födelsedag..
Återkommer eventuellt imorrn, om jag förmår öppna mina rödgråtna ögon..
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback