Noah

2013-04-17 @ 17:29:53
Noahstackarn är för söt för sitt eget bästa och framkallar dock-leks-lust hos mig. :)
En slags fördröjd barbie-påklädsperiod kanske...?
En psykolog skulle säkert sätta ett bättre namn på min illa tillbakahållna make-overlusta.
Ordspråket "Allt klär en skönhet" uppkom säkert med tanke på Noah.
Min lilla pojkdocka, som till råga på allt, fått andranamnet Niclas efter min enda docka jag hade som liten..
Vattenkamningen kunde bara tämja hans lockar så länge håret var vått. När det torkat så...
...återkom de så sött därbak i nacken :)
Då fick Hitlerfrisyren också ge sig av och istället ersättas av en lite mer passande pojkfrisyr.
Som sagt, allt klär en skönhet ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback