Men hallå vad klockan går..

2013-04-25 @ 00:37:01
...när man sitter i köket och väntar på att jordgubbskrämen till macaronsen ska bli tjock nog att spritsa på kakorna.. ♪♫♪♪♫
Och detta samtidigt som man funderar på hur stor chansen är att man blir färdig med bakning och städning inför kalaset på fredag.. och OM det kommer att bli nåt kalas, över huvudtaget..?
Noah har börjat snora och hosta lite smått, och med vår tur så utvecklas det åt det sämre hållet.. :/
Men så länge kör jag på och hoppas att det går åt rätt håll.
Nu sover han iaf sött sedan 1.5 timme tillbaka...
Önskar jag sov lika gott..
Istället har jag huvudet fyllt av tankar..
Ett möte under dagen gav mig en hel del att tänka på.
Precis som ett telefonsamtal jag fick ibland bakgrejorna på Ica i Solna...
Då fick jag än mer att rodda i, fundera ikring och hitta ork och kraft att ta itu med..
Väntar nu på ytterligare ett samtal, från någon som säkert själv, brottas med en hel del tankar som h*n känner att h*n borde ha delat med mig...
"Det är svårt att vara hjälte när ingen ser på"
 

Kommentarer
Postat av: Ancie

Det var väldigt va kryptisk du va nu då!!! Lycka till!! Kramar

Svar: Jo, det är ju det trista med en blogg.. att man måste belägga sig med munkavel nu och då för att inte lämna ut någon annan än sig själv.. :/ Vi kan ju ta't på telefon vid tillfälle :) Kram ♥
5underbarabarn

2013-04-25 @ 18:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback