Jag gör vad som helst för dig!!

2013-04-02 @ 22:23:00
Nu är det vår, äntligen!
Benjamin har har gått och väntat på att krokusarna ska sticka upp sina knoppar ovan jord utanför sovrumsfönstret.
Men han måste ha missat att titta efter de senaste dagarna, för idag inte bara knoppades de, utan stod i full blom.
Och som varje tidigare vår, sen han lärde sig att gå, så plockade han en liten bukett åt sin lyckliga mamma.
5 gula krokusar fick jag :)
 
Enligt blomsterspråket så betyder 5 gula blommor "Jag gör vad som helst för dig och du är solen i mitt liv"
När jag berättade det för Benjamin, så sa han "-ja, det stämmer ju, jag gör ju vad som helst för dig!"
-Åh, vet du vad, Benjamin? JAG gör vad som helst för dig, replikerade jag, lätt rörd, då.
-Ok, gör du? Hoppa ut genom fönstret då, kvider han fram, innan han bryter ihop av lyckofniss över att ha överlistat sin mor :)
Överlistad mamma med smart son ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback