Ja, må de leva, ja må de leva.. ♪♫♫♪♪

2013-04-27 @ 01:51:07
Idag (läs igår) firade vi båd Jessica och Noah.. trots kaosigt hem och snornästa, hostiga barn.
Allt blir inte alltid.... utan mer sällan, som man tänkt sig.. men kan bli rätt ok ändå.
As usual så var jag långt ifrån färdig med allt, när gästerna ramlade in.. :/
Bak och tårtkladdiga redskap vart man än fäste blicken.
Men de är härdade, mina kalasgäster, och de mer rutinerade kommer dryga halvtimmen efter utsatt kalas-starttid. :)
Alla mina syskon, respektive och barn.. deras respektive.. och barnbarn, förutom Emil, Angelica, Jocke, Håkan Evelina, Emelie och Elias dök upp (det är lättare att räkna dem som inte kom :)).
Pappsen kom också och fikade ♥
Min bästis Ann med son och Millan är andra givna gäster.
Två rookies på kalasfronten, här hemma, idag var Emma & Isabelle, två sköna tjejer som Jessie lärt känna och hänger en hel del med. Kul!! Sånt gillas :)
Ljusblåseri:
Födelsedagsbarn 1:
Så nedrans söt min pudding!!! ♥
Födelsedagsbarn 2:
Tårtsnaskaren är en riktig go'bit han me :) ♥
Kalastema, rosa och blått :)
Morötter  i jord ;) passade så bra åt vår lille morotsjunkie.
Kalasrookies:
// Anna aka smygfotarn Engström
(Jessie.. för att inte skämma ut dig än mer än nödvändigt så har jag nu gått över till att köra paparazzistilen ;))
Isac böva månne inför morgondagen! Mamma har laddat kamerabatteriet :D Mjä, hä, hä.
PEACE LOVE AND UNDERSTANDING ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback