Slaget

2012-09-09 @ 00:58:01
En hemskans massa olika slag det finns...och flera av dem har jag mött idag.
Dråpslaget, då jag bokat tandläkartid till på torsdag, men tvingas pga av värk, uppsöka akuttandvården redan idag...
Slaget (det klassiska) när jag fick notan och skulle betala 1970:- för att provisoriskt ha fått lagat en tand.
Blixtnedslaget i form av Linns fot som landade i Benjamins ansikte och lämnade honom skrikade, blödande och nedslagen.
Sen har vi de roliga slagen...
..som förslaget jag kom med att samlas hos Tytte & Åke för mys och trevligt samkväm.
Med tv'n påslagen satt vi bänkade i soffor och på golv..
Åt Langos, umgicks och tittade på körslaget :)
Så klart röstade vi på Team Bagge, vårt Ekerölag. För man kan i denna tävling nämligen bli utslagen!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback