Men hallå...vad hände???

2012-09-07 @ 23:27:32
Vad tog min ork vägen??
Lika trött idag nu, som igår kväll... orkar absolut inte hänga här och bre ut mig i cyberrymden med alla mina 1000-tals bilder.
Dagen blev väl helt ok men jag fick ingenting gjort här hemma tyvärr.
Ska försöka sova mig pigg nu för att förhoppningsvis få något gjort här hemma imorrn ist.
Imorrn är det premiären på Körslaget också..och det får man ju inte missa, inte nu när Bagge tävlar med sin Ekerökör och allt :)
Batterier till elbilen är införskaffade.. men det visade sig vara långt mer komplicerat än att åka till Solna och köpa dem... men det är en helt annan story..
Bilen står nu på laddning så imorrn vet vi alltså om vi behåller den eller inte.
Handlat en tunn overall till Noah nu när det blivit så kallt ute. Noomi fick en ny outfit. Skitsnyggt!
Vi hann hänga i parken med Rolle, Johanna, Linn & Sixten. Jättekul!!
Johanna hade bakat en smarrig äppelpaj som vi mumsade på :) Jummie
Kanske kan lägga in fler bilder imorrn om jag är piggare då :S
Nu kommer 3 stycken från dagen iaf...

Nu ska jag göra barnen sällskap...i drömmarnas land ♥ God natt!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback