Lady Anna av Chaol Ghleann

2012-09-14 @ 11:17:38
Ja, det vore något det :)
Att rättmätigt kräva att få tituleras lady Anna av Chaol Ghleann.
Det skulle just se ut det! Att bland bajsblöjor och bebiskräk svassa runt och tituleras my lady.
Kanske man kunde skrämma fram en och annan hovnigning också från någon undersåte..
Och allt detta för bara 149:-!!
För de pengarna skulle jag också bli ägare till en bit mark på Dunans castle i Skottland!!
En bit, stor nog för... att stå på...nämligen en kvadratfot!
Låter detta otroligt, och som något som jag skulle kunnat hitta på...?
Tänk om, för detta är sant!!
Möjligheten till det jag ovan beskrivit finns att köpa på Groupon just nu!
http://www.groupon.se/deals/hela-sverige/Dunans-Castle/10460083?nlp=&CID=SE_CRM_1_0_0_258&a=1665
Vad säger ni, ska jag slå till??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback