Höstkänning

2012-09-02 @ 15:29:27
Hösten närmar sig snabbt, det är ett som är säkert. :(
Sörjer sommaren som egentligen aldrig kom.. förutom som glimtar lite här och där.
Den bästa veckan av sommaren, som vi fick, var då vi var på Öland.
För att ta fram den känslan och njuta ytterligare lite av den, under hösten och vintern, i väntan på vår och sommar, så har jag beställt och fått, en canvastavla från en av bilderna därifrån ♥.
Idag far jag fram här hemma som en ekorre och ser över, rättar till och fyller på i förråd och garderober..
(Iphonefoto. Inte min bästa gren direkt. Ska kanske hålla mig till min egen kamera)
En annan höstsyssla jag roar mig med idag är denna..

När jag sen tröttnat på evighetssysslan strykbergsbestigningen så väntar...
Skurhinksrace med Noomi ♥
Lite avis är jag nog allt på mina systrar som för närvarande befinner sig i Nacka Forum och shoppar loss!! :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback