God morgon...??

2012-09-21 @ 08:20:51
Ibland känner man, redan då det börjar rycka i ögonlocken, och man är på väg att vakna.. att dagen kan komma att bli lite kämpig..
Att man vaknar i en pöl med kiss..dämpas av att man, gör det, omgiven av två av världens snyggaste killar.
Varav den ena glatt emotser ens återgång till de vaknas skara med ett stort feberfritt flin... iofs ett avslöjande,skyldigt sådant... blöt om nederdelen av kroppen som han är.
Hittar glädjen i att inte vara nattligt inkontinent ännu, tar skyldig pojke, byter på honom och ammar honom innan vi går upp.
Lägger liten raring på en filt i köket. Storasyster sitter i en stol och kollar på barntv.
Jag sprintar uppför trappan för att kolla status på Eric..och när jag efter en eller ett par minuter återkommer till köket möts jag av detta...
...och nej, det är inte myrorna från påslakanet som vaknat till liv!!
Lillebror har ingen anledning att se så där skyldig ut heller. Systern hans, däremot, får ta på sig skämsblicken...
Fyndstövlarna känns inte riktigt lika fyndiga idag...nyfriserade som de är..
Nu blev det lite svårare att välkomna dagen med ett happy face...
Speciellt då som jag senast dagen innan, återigen rensat kökslådan ifrån saxar, eftersom lilla fröken, just nu, genomgår en saxfäbless-fas.
Lite trist då att hennes pappa som är (citat från hans syster, när hennes bror och jag precis flyttat ihop) "charmigt disträ" hela tider glömmer att saxarna, sedan typ, två veckor inte längre bor i lådan utan ordningsamt lägger tillbaka dem där hela tiden...
Tack, Ekerö kommun och omsorgen för utbildningen i ART som jag fått genom mitt arbete.
ART??
Aggression Replacement Training - GoOgle it!!!
1...2...3....4...5....6....7....8....9...10... Djupandas högljutt...
... så där!!
Kunde inte motstå att ringa någon som nästan var framme på jobbet...
-Aj, då.. blev hans respons!
Nu blir det fredagsmyyyyys.... vad det lider. För lider, det gör jag nog i ett par timmar till iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback