God morgon världen

2012-09-23 @ 08:58:00
Känner mig rätt pigg trots att 3 av barnen väckte mig i skift i natt...
Lilla Noahbebis för att äta, lagomstora Noomi för att hon drömde, kände sig ensam och ville mysa med mamma och stora febriga Eric för att trappan knarrade när han kom ner för att dricka.
Rättvist nog hände det två gånger per barn.
Klockan sju ville de tre yngsta, väckta av varandra med start i den Noomianska sängen till sist kliva upp.
Pappa Jörgen som inte behövt amma eller vyssja barn till sömns fick förmånen att mysa ifred med supertrion...
Medan jag förgäves försökte borra ner mig under täcken och kuddar för att eliminera allehanda ljud..
....hopplöst klarvaken.
Tyyyyypiiiiiskt!! När man för en gångs skull fick ha sängen för sig själv :S
Annars kan det vara svårt att hitta en ledig yta, stor nog att rymma en barbamamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback