Yes!!

2012-10-10 @ 10:02:28
Igår hade jag inte mindre än tre av mina vänner på besök - härligt!!
Lotta kom först och var dessutom snäll nog att passa Noah & Noomi medan jag gick och mötte Benjamin vid bussen ♥ När jag gick, så släppte jag in stackars Chevy (Lottas hund) som låg ute på trappen.
Glömde att berätta för Lotta att Noah är en liten räddhågsen gosse.. men det talade han själv om då jag hade gått och han fick hälsa på Chevy :)
När jag återvände stod Lotta med en gråtig bebis på armen och Chevy satt åter på trappan.
Benjamin däremot blev glad att se Chevy och stannande ute för att ha dragkamp.
 
Lene som skulle hämta barn som inte dök upp, vid färjan, tog med sig Fanny, kom hit och hälsade på oss mellan två färjor. Gosrumpan Fanny har blivit så stor ♥
 
När Lene åkt, Jessie & Millan kommit hem från skolan så fick jag trevlig egentid med kompis Ewa och målarattiraljerna i Benjamins rum medan brudarna passade barn och började med maten. Love my girls ♥
 
Idag har jag en sjuk liten bebiskille här hemma :( Febrig och snorig är han.
Noomi röjer runt och fixar med en hel massa olika saker...
Som ni kanske ser så har vi numer bara ogiltiga kort framme, sådana som man inte kan internetshoppa med då jag nu sen 10 dagar tillbaka inträtt i min shoppingfria tid.
Tanken är att hålla på med detta till semestern nästa år :) Får se hur det går!!
Byteshandel ska istället idkas! Jag har gått med i en sån internetgrupp - för bytare :)
Har också börjat delta i allehanda tävlingar för att på så sätt få till roliga saker gratis..och... yes!!!
Idag mottog jag ett mejl angående min första vinst!!
Benjamin, jag & Jessie och någon som Benjamin vill bjuda med ska på galapremiär!! Sug på den ni! :)
Vi ska på Lördag bege oss till biografen Skandia och se hotell Transylvanien.. :)

Stort grattis till vinsten hos Elvabarnsmamman! Du har vunnit en biljett till galapremiären av Hotell Transylvanien som är den 13/10 kl. 12.15 på biograf Skandia i Stockholm.

Varje biljett gäller för 4st personer, osa gärna på [email protected] senast den 11/10 om ni kommer och hur många ni blir.

 

Varmt välkomna!

Om Hotell Transylvanien:

 

Välkommen till Hotell Transylvanien, Greve Draculas femstjärniga hotell där monster och deras familjer kan vila upp sig utan att människor stör dem. Till en speciell helg har Dracula bjudit in några av världens mest kända monster - Frankenstein och hans fru, Mumien, Den osynliga mannen, en varulvsfamilj med flera - för att fira hans dotter Mavis hundraartonde födelsedag. För Dracula är det inga problem att ta hand om alla dessa legendariska monster, men hans värld håller på att rämna när en vanlig människopojke snubblar in på hotellet och dessutom blir intresserad av hans dotter.

Filmen är 1timme 31min lång. Filmen rekommenderas från 7år.

 Osa antal vuxna samt barn till [email protected] senast den 11/10-2012.

 Mvh

 

Mgroup PR & Event

http://mgroup.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback