Ja, inte är det lätt...

2012-10-09 @ 00:22:33
...ibland!
Noomi sov asdåligt i natt och ville ligga i min famn och vyssjas. Synd bara att lillebror ville tuttas samtidigt.
Så det blev till att turas om... ja med mammandet då INTE ammandet!! :)
Men det blev hur som helst en natt med alldeles för lite sömn.
Noah var dessutom övertrött på förmiddagen men kunde inte komma till ro.
Själv var jag nära psykbryt eftersom det är mer regel än undantag här hemma..att,
krisar en så krisar alla..
Eric har mått dåligt en längre tid med återkommande feber och trötthet vilket har gjort att han varit borta från skola och praktik på tok för mycket :(
Imorrn är tanken att han ska åka till sin pappa, bo där och försöka komma igen.
Synd då att vårt samarbete och kommunikation är ruskigt dålig.
En av oss vill inte riktigt se sig själv och sin roll som den ser ut och lägger prestige i allt vilket försvårar en hel massa!!!
Jag har hjälpt Eric att packa lite kläder.
Sen har vi setat vid köksbordet och pratat innan jag fick stjäla till mig en stor kram.
Vi kommer att sakna Eric en hel massa ♥ men hoppas på att han kommer att lyckas ta tag i skolan när han nu kommer att leva som ensambarn hos pappa.
I övrigt har det nu börjat hända en hel del i Benjamins rum :) Ewa kom idag med och satte fart på mig.
Själv kortade hon ner golvlisterna och målade med pensel runt taklisterna medan jag täckte golv och målade tak.
Nu säger jag hej då till min blommiga fondvägg..
Fina pappa kom på spontanbesök :) ...men det lär han väl inte göra om eftersom han efter att ha fått lite mat i magen blev ofrivillig barnvakt åt tre små mini me, medan mor deras flaxade omkring som en höna och utförde en hel massa andra uppdrag än det huvudsakliga..barnvakteriet!
Förlåt pappsen! I'll make it up to you ♥ Kanske behöver du lite städhjälp eller så...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback