Älskade Randis

2012-10-20 @ 00:40:00
..Eh, ja han är rutig än sen!??
Randis, Benjamins favoritnalle alla kategorier. (förlåt pappa N-A-L-L-E) har ett längre tag varit skadad.
Ut hur hans trinda kropp har vit fluff försökt pressa sig ut :(
Vi har pressat tillbaka det och idkat första hjälpen allt för länge.
Benjamin har bönat och bett om hjälp att rädda sin vän (elaka mamma :/) men helt sjukt så passade synålarna på att försvinna. Och då menar jag försvinna!! 
Till sist lånade jag en nål av pappa...och gissa vad??
Den försvann också innan jag hann använda den!!!
(Förlåt igen pappa!!)
Men precis innan mitt köpstopp trädde i kraft så köpte jag en förpackning nålar...som otroligt nog inte försvann!!
Därför kunde jag, idag, överraska Benjamin, där han satt med lurarna på vid datorn, med en omplåstrad Nallevän!!
Randis goes camouflage :)
Spännande att få kika under alla dessa plåster. Tänk extreme makeover ;)
Voilá!!
Inget vitt fluff på väg ut längre :)
Örat sitter på plats igen. Redo att lyssna på många fler hemlisar ♥
Eller på favoritmusiken i lurarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback