Tävla med Ellos

2012-11-28 @ 12:10:06
Man lär av sina misstag.. (hoppas jag) och tävlar igen..
I samarbete med Ellos tävlar jag hos HemmaPåVåranGataIStan.
Här är mina favoriter ur Ellos julsortiment 2012:
Julhissgardiner. Såna har jag redan :) Köpte dem och likadana längder från Ellos förra året.
Bokstäver att skriva God Jul med. Fint ♥
Plåtburkar för julkakor och annat julgott.
 
Nu hoppas jag så klart att jag vinner så jag kan köpa några små, fina julklappar ifrån Ellos stora sortiment.
För som ni alla vet så är jag i ett köpfritt år och ska försöka lösa julklappar, presenter och annat som man vill ha eller ge bort genom att sälja något och använda dessa pengar, byta till mig eller vinna nåt ;)
Är fortfarande så ledsen :'( över att jag faktiskt otroligt nog vunnit något, men missat det och därför blivit av med en vinst som kunde ha gett mig julklappar till, om inte alla, så iaf flera av mina barn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback