Så vänder det igen..

2012-11-02 @ 09:00:18
Vilket skitpruttigt fisigt höstlov vi haft!!
Feber, snuva och hosta som kommer och går.
 
Noah hostade som en lungpatient i natt den lille stackarn :( Annars är han pigg på dagarna.
 
Noomi drömmer mycket, och både skriker och gråter i sömnen. Många hemska mardrömmar ska avhandlas.
Eller vad sägs om morgonens sista..? -Neeeeej!! (gråt och snyft) Jag viiiiill inte spara glassen!!!! ;)
Tog ett tag att väcka henne ur den och det första hon säger när hon vaknar är ett förvånat: -Var e min glass??
Snorig kände hon sig också även om jag ännu inte upptäckt någon snuva.
 
Benjamin kämpar på med sin eventuella Borrelia..äter antibiotika och har nu även fått en massa konstiga utslag på benen... :(
 
Jessie verkar ha blivit av med sin höga feber iaf, även om hon fortfarande har ont i halsen och är seg.
 
Isacs hals har också börjat ömma och fått honom att knapra halstabletter och dricka te...
 
Jörgen & Eric ligger väl i riskzonen för att även de, få några av ovanstående krämpor.
 
Jag är glad att min snuva tycks vara på väg hem till någon annan :)
Hoppas iaf att den letar sig ut genom dörren..och inte hittar ett nytt värddjur här hemma!!
Lite mer sömn är mycket önskvärt dock... för de flesta av oss..
Kan tycka att vissa andra i hushållet kanske kunde dela med sig av den varan..då de inte direkt har minus på sömnkontot efter snart en veckas ledighet.
 
Benjamin sammanfattar en glimt av ett program han såg på National Geographic i morse:
"Nyss var det tjurar som fick barn genom rumpan. Men det var dåliga tider, för det var leoparder i närheten"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback