Disken klarades av innan frukost..

2012-11-17 @ 12:48:25
..och barnen har hitintills roat sig inomhus. Nu hoppas de snart på att få komma ut och leka i solen.
Själv hoppas jag på att bli expressklonad, så att en av mig kan mata Noah, en annan laga lunch medan den tredje går ut i solen, den fjärde tar sig an Benjamins rum, den femte kollar ikapp på the Twilight saga så jag kan gå på bio ikväll med min äldsta dotter, syster och systerson, den sjätte städar och den sjunde lägger sig och vilar sig lite...
I väntan på att detta ska ske betar jag av sysslorna undan för undan och gissar på vilka som får sparas till en annan dag... Benjamins rum känns som en högoddsare.. :( Samma sak med Twilight... Även om bion känns som en mycket trolig kvällssysselsättning.
Börjar alltså med kurs 1 i avancerad matlagning..
Det avancerade i detta måste väl sägas vara att låta bli att salta.. ;)
Noah testar sig igenom smak efter smak...
Avocado...
...faktiskt riktigt gott!!
Men svårätet.. :/ Tänk en våt blocktvålsbit i en våt hand..så vet du.
... Vart tog hen vägen?? O.o
(perfekt ställe att stoppa in ordet hen om du frågar mig.. då jag tycker att han är han och hon är hon)
Broccoli... hmmm...njaaaa.... får jag återkomma om denna?
Storpotäten..!!    Jooo....gött!!       Men nu är jag trött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback