Allhelgonaafton 2012

2012-11-04 @ 00:20:00
Idag på Allhelgonaafton var det ju självklart med ett besök till mammas grav.
Då det dessutom var minnesgudstjänst för dem som dött under året så kändes det naturligt och bra att kombinera dessa båda. Att Mari och resten av kyrkokören skulle sjunga var ytterligare en bonus.
Mammas grav innan pappa & Rolle varit där med varsitt ljus ♥
Inne i kyrkan tändes det också ljus för de döda.
Väldigt känslosamt och sorgligt var det :( Minnena av mammas död är ju så färska och smärtsamma.
Bitvis distraherades jag av en mycket envis spindel som spatserade fram och tillbaka bredvid mig.
Mari (andra från vänster) och kören Ad Mundi.
Efter gudstjänsten så tände Tytte, jag och Jessie ett varsitt ljus där framme i kyrkan.
Därefter var jag hem och vände innan jag, Jörgen, Benjamin, Noomi och Noah åkte hem till morfar för att hälsa på honom, Emil, Angelica, Rolle, Johanna, Linn & Sixten som var på Adelsöbesök.
Benjamin passade på att mysa lite med Angelica när Emil var upptagen med Sixten.
Klockan hann bli mycket och ingen middag var förberedd, så Jörgen åkte och köpte pizzor åt pappa, Mari, Melvin och oss som vi åt tillsammans hemma hos oss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback