Vem är grabben lik...?

2012-05-22 @ 07:06:22
Varje gång ett barn föds så kommer åsikterna om vem han är lik att prägla samtalen runt i kring den nyfödde..
Är han lik pappa? Morfar? Farfar? ..om bebisen är en kille, vilket är fallet här hemma denna gång :)
När lilla Noah föddes så tyckte jag att han var en perfekt blandning av Benjamin & Noomi.
Mao av mig & Jörgen eftersom vi fått oss en varsin liten kopia i de två :).
3 av barnets mostrar har helt oberoende av varandra uttryckt att Noah är lik Eric och visst finns det både likheter och drag av både Eric och andra syskon!
Eric själv tycker att brorsan är en liten miniklon av WW...

"WilloW"-WarWick Davies......



Hmmmm.... jag, vet inte jag..? Hade kanske hellre sett likheter med en annan WW, nämligen..

WentWorth Miller :)
Nå vad tycker ni själva? Vem är grabben lik???

...är kanske böjd att hålla med Eric :D I vissa lägen är han lite Dwarflike min söta lilla prins!
Men allra mest är han nog lik sig själv ändå, och ÄR i allra högsta grad WW....
Wunderbar
Wonderful!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback