Trött, tröttare, tröttast...

2012-05-15 @ 00:07:33
... Noah har precis somnat och jag ska alldeles snart gå in och lägga mig jag med... todde jag ja, för nu hör jag allt den lilla gossen ropa på mamma :)
Nätterna har funkat jättebra och han somnar runt 22-23, sover till 3-tiden, käkar och sover sen till 6-7.
Men i natt vaknade förutom han, också Noomi som ville krypa ner hos mig :)
Då blev det lite trångt och bökigt och inte särskilt mycket sömn, så idag är jag trött.

Jag hann iaf dricka en kopp varm choklad med vispgrädde och ett par skivor kanellängd :)
Inte nyttigt direkt men mumsigt och lagom sockrigt så man pallar vaka en natt till vid behov..



Idag har jag kört slut på ryggen som inte pallade speciellt mycket efter sviter från förlossningen..
Klippte pappa och mammas gräsmatta både på längden och tvären som betalning för att pappa mekade med våran gräsklippare under tiden :)
Så ikväll skulle jag verkligen behövt ligga ner och vila ryggen i ett par timmar... men det verkar inte särskilt troligt att det kommer att ske än på ett tag.. då lillprins Bus nu är vaken och redo för umgänge..



Sov gott ni som kan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback