Nya kläder.. mamma??

2012-05-15 @ 13:57:37
Noomi är en kvicktänkt och smart tjej som snappar upp det mesta av vad alla gör här hemma och härmar efter :)
Hon är som en tvättsvamp som suger upp all kunskap och färdigheter.
Här om dan visade hon en ny färdighet som jag inte visste att hon kunde... nätshopping :)
Undrar vem hon härmar här...?

Hmmm... nu börjar det bli farligt att lämna plånboken framme och obevakad.
Som ni ser så råder det inget tvivel om att hon vet hur man hanterar kort och kortläsare....
Blödig som man är så kunde jag inte låta bli att hajja vinken och tillfredsställa hennes sug efter nya kläder.
För vem kan motstå denna blick..

Inte jag!! :) Något fint till alla kalas kan ju alltid gå åt....
På H&M hittade vi lite fina vår/sommarkläder som matchade varandra till en billig peng :) Det gillas!!!
Skjorta och långärmad t-shirt till Benjamin. Kompletteras med jeans eller jeansshorts.

Tunika/klänning, mamelucker, solhatt och strumpor till Noomi.

Jeans & skjorta till Noah..

...och eftersom Benjamins kläder ju går att anpassa till varmare väder genom att utesluta t-shirten och Noomis är svala som de är... så blev jag ju tvungen att köpa något svalare till Noah också .....för de dagar då jeans är för varma...

Bra initiativ där mammas tjej!!! ...men nästa gång... använd pappas kort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback