Mycket åka blire..

2012-05-03 @ 23:56:16
...en hel massa måsten har hopat sig efter en vecka i bebisland.
Skolvalsblankett skulle inlämnas. Ledighetsansökan ifyllas. För stora skor återlämnas. Badbalja modell mindre införskaffas och impulsköp lite skamset återlämnas... Samt nya impulsköp genomföras i största hemlighet :)
Mer om det imorrn..när jag är säker på att Jörgen inte kikar över axeln på mig.. och inser att mitt senaste inköp inte var så planerat som jag ville tillstå :S
Hur som helst så har det blivit en hel del åka av. Lillprins Bus gillar tack och lov att åka bil. Så mycket att man får väcka den lilla raringen för att kunna tanka i honom lite näring.
Efter avslutat värv idag så fick jag ett sånt enormt mjukglass-suuuug då vi körde över Drottningholmsbron.
Jag väckte lite hastig samma sug hos de andra och fick Jörgen att svänga av och in till Pressbyrån framför slottet.
Noomi tyckte allt att det skulle bli gott med glass..

Hmmm... vilken är störst..?

Kan jag ta båda??
Med bilen full av mjukglass rullade vi vidare mot parkeringen. Jag hade nämligen kommit på att det vore mysigt att äta glassarna på en bänk nere vid vattnet framför slottet :)
Benjamin tycker att det är så spännande med slottet och att det bor en kung där så det vore väl mysigt att sitta och "glassa" där...

Trist nog så tyckte inte lillasyster det..hon tyckte att det blåste kallt och hade ingen lust alls att äta sin glass där.

Hon fick krypa upp i pappas famn och värma sig.

Benjamin fick bli fotad framför slottet innan vi drog oss bort från vattnet. För nu tyckte även han att det var kallt.
Lillprins Bus sov sig igenom glasspausen han..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback