Våren tog en paus :(

2012-03-20 @ 11:24:40
Lagom tills man hunnit vänja sig vid det soliga vädret och roligare utelek så tog våren en paus :(
Men kanske var det lika bra ändå, eftersom både Benjamin & Noomi vuxit ur alla skor förutom vinterstövlarna.
För en vecka sen var jag inne på min favorit skobutik på nätet http://www.brandos.se/
och rekade lite inför vårskoköp.
Bestämde mig för att vara ekonomisk och leta efter fyndskor i Brandos outlet http://outlet.brandos.se/ och där hittade jag faktiskt flera skor som jag gillade!!
Plockade ihop 4 par skor, 2 par vardera, och la dem i kundvagnen i väntan på barnbidraget. Nu när det landat på kontot så gick jag in i kundvagnen för att beställa. Tråkigt nog hade dessa fina skor sålts slut under veckan..

Så dessvärre blev det inga såna för Benjamin :(.
Eftersom han inte är så där superduktig ännu på att knyta skosnören så vill de på förskolan att han har skor med kardborre som han lätt får av och på själv. Och det förstår jag verkligen!
Kruxet med det är, bara att, jag tycker att det är få skor med kardborre som är snygga... 
Men de slutsålda från Skechers hör till de som är snygga trots kardborre, trist där alltså!! Skulle köpt direkt!!
Men, men... nu fick det istället bli ett par kardborreskor från DC som ändå var helt ok de med :)


För de tillfällen då han ska vara lite finare och slippa kardborre OCH för att träna sig att knyta skor så köpte jag..

..dessa vita sneakers från Lacoste :)

Noomi fick också ett par kardborreskor.

Ett par lila/vita skor från Kangaroos.

Men eftersom jag som sagt inte är ett superfan av kardborreskor så fick Noomi också ett par snörskor..

Nämligen dessa sötnosar ifrån Nike :) Sooooom iofs också har ett kardborrband :D men inte bara iaf!
De har ju snören också. Snygga till ett par ljusa jeans. Tex de jag köpte från Zara sist jag var där :)
Men sätt fart nu och gå in på Brandos outlet och fynda innan alla snygga skor i rätta storlekarna tagit slut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback