Spontana besök gillas :)

2012-03-14 @ 14:33:06
Idag kom Lene & Fanny på besök :)
Jag som varit så seeeeg sååååå lääänge och inte lyft ett finger för att umgås med någon av mina fina vänner blir så glad när någon helt oväntat kommer och hälsar på!!
Trevligt att man inte blir helt bortglömd heller, fast man förtjänat att bli det.
Ska bättra mig nu när det faktiskt känns som om B12-vitaminerna börjat verka.
Börjar (peppar,peppar) känna det som om jag sakta men säkert blir lite piggare:)
Jättemycket piggare blev jag iaf när jag höll i Fanny och hon inte bara log denna gång utan tom skrattade!!!
Söta unge!!! Jag blev så överraskad av hennes skratt att jag blev tårögd :S
På fotot smajlade hon inte upp sig denna gång dock, men söt som socker är hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback