Söndag 2012-03-11

2012-03-12 @ 08:55:14
Helgen försvann bara så där... och inte hann jag blogga ett dugg.
För det första så mådde jag inget bra igår :( Inte idag heller. Jag har lågt blodtryck och känner mig svag och yr. 95/55 mätte Jörgen blodtrycket till. Fattar inte vad det är som händer med mig. Hela kroppen håller på att säga upp sig kanske...?
Sen underlättar det inte bloggningen när datorn är upptagen hela tiden.
Söndagen tillbringades mestadels hemma. Jörgen, Noomi & Benjamin var ute och lekte på fm.
Vid lunch åkte vi upp till mamma & pappa för att grilla korv. Emil var på visit även på söndagen och han hade beställt grillad korv.
Förutom att Jessie & Millan gjorde oss sällskap så var även Tomas, Majki & William där.
Tytte, Filippa & Alex dök också upp och grillade med oss.


Även till kvällsmat så blev det grillat hos oss.
Jag, Benjamin & Noomi åkte hem till Tytte & Åke och umgicks ett tag medan Jörgen grillade fläskfilé, värmde potatisgratäng och hackade grönsaker till en sallad. När maten var färdig så hämtade han upp oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback