Saknar BimBim

2012-03-08 @ 21:56:47
Saknar BimBim säger Noomi de dagar storebror är på dagis. Tur för henne då att det inte blir så ofta :).
Idag fick hon följa med ut och vinka av Benjamin som fick lifta med min moster till dagis.
Så fort han åkt så försökte hon gå ut på vägen och följa efter bilen. -Noomi åsså dagis, sa hon.
Tre gånger fick jag hindra henne att gå ut på vägen innan hon släppte det och kom igång och lekte.
Trist nog så är tomten i en tråkfas just nu, men lite isfläckar här och där, ingen studsmatta och sanden i sandlådan är som cement :(.
Vi fick hitta annat att roa oss med. Först kom Noomi på att hon skulle ha lite picknick ute. -Höver macka löd orden.

Sen hittade vi en spännande hink full med is och en pinne att hacka i isen med :)

Ett häftigt "naturfenomen" upptäckte vi på tomten också :) Vad sägs om detta lilla träd..?

Noomi gav sig den på att försöka forcera cementsanden med hjälp av grävskopan :) Gick väl så där...

Hos mig, vid denna tid på året, väcks en sån otrolig lust för att sätta eld på allt gammalt & torrt :)
Så jag kunde bara att inte låta bli att testa lite..

Och det brann faktiskt riktigt bra när det kom en vindby :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback