Mysdag med alla barnen...

2012-03-07 @ 11:42:37
...hade jag iaf för två veckor sedan men inte berättat om :)
Idag fick jag min belöning! Nämligen nytagna bilder på mina underbara barn!
Vi testade en ny fotograf denna gång, men inte blev jag positivt överraskad :/ Nej, ingen är lika duktig som Göran i Södertälje!! Så nästa gång blir det en tur dit istället med satisfaction guarantee!!
Kul ändå med nya bilder för barnen är ju så fina :D även om jag hade velat ha bilderna på annat sätt :)

Efter fotograferingen käkade vi en sen lunch på King Tan. Gott som vanligt. Och mysigt att sitta ner och äta i lugn och ro alla tillsammans.
Glass & friterade bananer fick avsluta lunchen.

Sen hann vi också med lite shopping i V-by på hemvägen, de stora barnen och jag :D.
De små satt kvar i bilen och kollade på film med pappa.

Här får ni se några bilder. Tog inga enskilda denna gång, förutom på Noomi eftersom fotografen frågade om han fick ta några på henne.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback