Kul syssla..

2012-03-01 @ 11:34:04
...att fara runt och leta efter sin plånbok en hel fm :S
Nej, inte speciellt!! Men det är iaf vad jag har gjort. Har försökt tänka och klura på var jag såg den sist...
Det jag kom på var att jag använde den i Nacka i lördags, så jag började där. Ringde upp butiken där jag använde kortet senast men fick inget napp.. Ingen kvarglömd svart plånbok där inte.
Steg två blev att ringa banken, flytta pengarna till mitt sparkonto och beställa nytt visakort.
Steg tre blev att ringa och terrorisera min närmsta umgängeskrets och be dem söka igenom sina bilar..
Fortfarande inte ett steg närmare en lycklig återförening mellan mig och min plånbok.. :(

Så var kan plånboken vara??
Tänk, tänk, tänk.....!!
Och NU kom jag på att jag hade den i handen i tisdags då Rolle kom för att hämta oss... för frågan var då om vi skulle ta en sväng förbi Borins och köpa vaniljvisp till äppelpajen.. Rolle tyckte inte det, meeeen var gjorde jag av plånboken efter detta beslut??
Rimligtvis så borde ju nu, the plånkan be at home!!! But where??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback