Heldag på vift & fyndshopping :)

2012-03-03 @ 22:36:15
Idag har vi varit ute och farit mest hela dagen.
Vi började med att åka till Lekslottet i Tullinge/Tumba. Tyckte att det var dags att testa något lekland på denna sida av stan. Tidigare har vi varit i Bromma, Skärholmen, Infracity och Norrköping. Inget slår (hitintills) Norrköping.
Mari & Melvin gjorde oss sällskap! Kul!!! Jessie & Millan hängde också på :)
Även Isac dök upp där efter, nån timme eller så, från sin utekväll med grabbarna.
Bilder och betyg på lekslottet kommer imorrn... I'm way to tired tonight.

Hade tänkt träffa kusin Jimmy m familj också men det blev lite för mycket att hinna med tyvärr :(.
Efter lekstunden så stannade vi till på Bryggarevägen i Tumba för att egentligen handla lite mat på Willys, vilket vi iofs också gjorde.. men vi slank även in på diverse andra butiker som de hade där.
Gjorde ett par fyndköp där :)
Nämligen tre fleecefodrade regnställ á 200:-/st. Halva reapriset!! Sånt gillas!!!
Ett ställ till Benjamin i blått och ett varsitt likadant i rosa till Linn & Noomi. Matchande vantar hittade jag också :).

Svårt att få en rättvis bild av hur de ser ut i verkligheten på denna bild, så jag snodde några bilder från internet också :)





Trötta staplade vi ut på parkeringen och begav oss till dagens sista butik - Elgiganten i Kungens kurva - för inköp av tangentbord åt Isac.
Några filmer köpte jag också där, evigt optimistisk, och tror att jag minsann ska hitta tid till att se dem också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback