Bio med syster

2012-03-02 @ 22:24:42
Idag hände det sig äntligen, att storasyster och jag gick på bio :). Det har vi planerat i flera månader men så har det inte blivit av förrän nu ikväll. Tack vare mina snälla tonåringar så kunde jag smita iväg hemmifrån!! Jag tog 16-färjan och mötte Tytte på andra sidan för vidare färd mot Vällingby. Vi tog en sväng inom Blackeberg också för att plocka upp min plånbok :) Nu fick det vara nog på dennes ledighet.
När hissdörrarna gick upp på våning 8 så stod där världens finaste Linn med ett vackert armband som hon gjort till mig <3 Söta unge!!

Filmen vi såg hette iaf Safe House.
En svenskregisserad film med bla Denzel Washington, Joel Kinnaman och Fares Fares.

Helt ok film men ingen kanonrulle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback