B12

2012-03-07 @ 11:17:40
Förlåt för dålig uppdatering! Har helt enkelt inte orkat. I måndags så kände jag återigen att halsen tjocknat igen och att jag fick jobbigt med andningen.
Bokade tom en tid på Vårdcentralen eftersom jag nu kände att det börjar bli för jobbigt att vara så trött som jag varit under flera månader samt att astmamedicnerna inte ger den effekt de borde.
Blev kvar där i 1 1/2 timme för en massa provtagningar och för att andas luftrörsvidgande mediciner.
Läkaren hade fått provsvaren på de prover de tagit från blodet som Jörgen lyckats tappa mig på.
Det visade sig att jag hade B12 brist!! Hade mycket låga värden faktiskt :(
Det kan ju iofs förklara den onormala trötthet jag lider av och problemen med andnöd.
http://www.netdoktor.se/hjart-karl/?_PageId=368
Nu hoppas jag bara att alla mediciner jag ska äta kommer att hjälpa snabbt!!!
Vad sägs om denna samling piller som ska intagas varje dag?

Kommentarer
Postat av: Johanna

gamla hederliga niferex längst upp... ;) // Johanna

2012-03-07 @ 21:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback