En vidrigt kall lördag i Juni :S

2012-06-03 @ 02:14:06
5 plusgrader visade termometern idag :( Not so funny!!!!
Emil kom ut till Adelsö för att umgås lite med pappa och för att luncha hemma hos Mari på resterna från gårdagen.
Jag som var rastlös och ensam hemma med barnen bjöd in mig själv. (eftersom jag annars aldrig blir bjuden någonstans :))
Jag fick lifta med Emil upp till Sättra och Mari.
Precis när jag kliver in där så står Mari i telefon och bjuder in Tytte & Tomas med familjer på pajlunch.
Jag blir genast satt i arbete med att göra sallad :) Men det är ett billigt pris för en god lunch.
Rolle & Linn dyker också upp där när vi nästan ätit färdigt. Linn skulle sova hos Tytte & Åke eftersom Rolle & Johanna skulle på 30-års fest :)
Jag liftade med Rolle tillbaka hem sen.
Vi hade en massa grillmat i kylen som vi omöjligt skulle kunna äta upp själva så jag bjöd familjen Larsson & Linn på middag och det passade bra eftersom de var strömlösa där hemma. Pappa fick också följa med.
Mari & Melvin fick också en inbjudan som tack för lunchen. De hade även tidigare under dagen fått en fikainbjudan men aldrig dykt upp. Men till middagen dök de iaf upp :)

Filippa & Noah

Filippa & Noomi käkar hamburgare

Noomi

Linn smaskar också hamburgare

Morfar & Melvin

Grabbarna lättar efter att ha käkat färdigt.

Melvin & Noomi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback