Vänner & rara grannar :)

2012-07-11 @ 17:40:02
Vad härligt det är när man inser att man måste gjort nåt rätt i livet som omges av så fina vänner och dessutom har världens bästa grannar (ja, det var väl mest tur och inget jag kunnat påverka)!
En av mina äldsta vänner (äldsta i den meningen att jag umgåtts med henne for ages) och även en av de närmsta, Ann hade, förutom skänkt en gåva till cancerfonden i mammas namn, skickat mig ett nallebud :)
Så gulligt av henne :)
 
Nu blir det ännu lättare att komma ihåg årsdagen av mammas begravning eftersom det i Nallens pass anges som hennes födelsedag, (nallens alltså)...
Ewa & Bernt, ett par av mina andra vänner, relativt nyfunna såna, men lika goa de med, skickade mig en fin Orchide som jag verkligen ska försöka ta hand om :)
Några andra goa människor bor snett över vägen sett ifrån mig, Eva & Dennis.
(märker ni vad jag omges av Evor? :))
De finns alltid där för mig och erbjuder hjälp med vad jag än kan tänkas behöva hjälp med.
Nu har jag inte behövt så mycket hjälp, ännu.... men desto oftare upptäcker jag vid matlagning och bakning att något saknas..och DÅ har alltid Eva & Dennis det och "lånar" ut det villigt & glatt!!
Sen är de inte lika villiga att få tillbaka det jag lånat så då lämnar jag något annat i retur.
Igår blev en lånad deciliter strösocker...till 2 bitar Cocostoscakakor, och fler om de önskar.
Tack, alla ni fina vänner för att ni finns i mitt liv även om jag just nu är en dålig vän tillbaka som varken kommer på besök eller hör av mig speciellt ofta!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Ann

Du är värd allt och är en RIKTIGT fin vän ska du veta. Inte så konstigt just nu att du inte hinner höra av dig jämt :). Kram

Svar: Tack, söta du <3 och tack för att du kom på visit och hjälpte mig med tomten & bebiskånkning :) Love YOU <3
5underbarabarn

2012-07-12 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback