Och trisslotten går till......

2012-07-17 @ 23:30:19
.... Rolle!!!! Grattis!!!!
...men kom ihåg att jag inte sa att det skulle vara en ny trisslott ;) Du får en av mina gamla skrapade :P
Nä'rå så klart du ska få en oskrapad. Sen hoppas jag att du inte vinner allt för mycket eftersom jag var så snäll och publicerade en ledtråd tidigare idag som jag tror gjorde att du kom på det :) Puss, på dig lillebror <3
Och för er som undrar..laddsladden/strömkabeln funkar fortfarande. Men jag fick se till att tömma den på smör och paprika..jo för hon hade efter detta försökt stansa ut en bit ur en smörgås också...
 

Kommentarer
Postat av: Rolle

HURRA!! Jag hade aldrig fixat den andra utan ledtråden.

Svar: Grattis!!!! :) Kanske kan skicka den med Tytte & Åke på fredag om jag kommer ihåg.
5underbarabarn

2012-07-18 @ 22:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback